G-2LH5X6K299

Wybierz swój język

 

 

W  obecnej sytuacji rynkowej charakteryzującej  się silną  konkurencją w walce o klienta

niezwykle istotną rolę w procesie rozwoju przedsiębiorstwa odgrywa sprawne funkcjonowanie   

działów  marketingu i sprzedaży.

Organizacja efektywnych struktur sprzedaży i   skutecznych   narzędzi marketingowych 

wymaga jednak dużej wiedzy i  przede wszystkim  zaangażowania całego zespołu.

Bez wątpienia jednak to właśnie  sprawne  funkcjonowanie   w  obszarach sprzedaży i marketingu

pozwala rozwijać pozostałe działy,  uruchamiać dodatkową  produkcję,

otwierać nowe działy obsługi klienta,  by w końcu tworzyć nowe miejsca pracy.

Nasz program to unikalny cykl profesjonalnych szkoleń  biznesowych

dopasowany do profilu   działalności przedsiębiorstwa.

Wdrożenie projektu polegającego na połączeniu wiedzy praktycznej   

oraz  najskuteczniejszych rozwiązań  pozwoli Państwu  na szybki rozwój.

 

 

 

 

L.P.

Moduł szkoleniowy

Harmonogram

Czasowy

1.

Badanie potrzeb w   strukturach handlowych

2 dni

2.

Budowanie  zewnętrznych struktur sprzedaży

2 dni

3.

Standardy pracy w   organizacji działu   handlowego

2 dni

4.

Organizacja działu obsługi klienta 

2 dni

5.

Nowoczesny dział  marketingu

2 dni

6.

Zarządzanie działem sprzedaży

2 dni

 

 

Razem

 

12 dni

 

Moduł I

Badanie potrzeb w  strukturach handlowych

 

1. Badanie ankietowe pracowników działu sprzedaży

2. Diagnozowanie potrzeb na stanowisku pracy

3. Telefoniczne badanie satysfakcji i potrzeb klientów

4. Konsultacje z menadżerami

5. Weryfikacja procesów:

        - obiegu dokumentów archiwizujących sprzedaż

        - obsługi klienta  na wszystkich etapach procesu sprzedaży

  - logistyki zamówień w aspektach optymalizacyjnych

  - rozliczeń transakcji z kontrahentami w aspekcie proponowanych        usprawnień

  -  estymacji dostaw pozwalającej na planowanie produkcji

  -  budżetowania działu marketingu

6. Analiza danych ekonomicznych w celu doprecyzowania  potrzeb i założeń programowych:

        - rentowność sprzedaży w poszczególnych kanałach dystrybucji

  - dynamika średnich cen

  - bilans spółki/analiza  przychodów ze sprzedaży

  - P&L. Rachunek zysków i strat.  Profit and Loss Statement

 

Moduł II

Budowanie  zewnętrznych struktur sprzedaży

   

1 Segmentacja rynku—podział geograficzny i ze względu na typ klienta

2. Wizja działu handlowego

3. Analiza SWOT i jej możliwości wykorzystania

4. Budowanie strategii sprzedaży 

5. Implementacja planu w  poszczególnych jednostkach czasu

6. Pojęcia dystrybucji ekskluzywnej, intensywnej  i selektywnej w wykorzystaniu praktycznym

7. Projektowanie kanałów dystrybucji

8. Cele ilościowe, jakościowe i wartościowe działu sprzedaży

9. Projektowanie budżetu działu sprzedaży

10. Tworzenie struktury zarządzania

11. Prowadzenie efektywnych procesów rekrutacyjnych

12. Implementacja strategii sprzedaży

 

Moduł III. 

Standardy pracy w organizacji  działu  handlowego

  

1. Rekrutacje personelu sprzedaży

2. Budżetowanie działu  sprzedaży

3. Zarządzanie przez cele

4. Projektowanie stanowisk pracy

5. Kontrola pracy i ocena wyników

6. Skuteczne systemy raportowania

7. Prognozowanie przychodów  ze sprzedaży

8. Kształtowanie polityki cenowej 

9. Systemy motywacyjno-premiowe

10.  Kluczowe wskaźniki pomiaru realizacji celów organizacji  KEY PERFORMANCE INDICATORS  

 

MODUŁ IV.

Organizacja działu obsługi klienta 

 

 

1. Cele i zadania działu handlowego

2. Polityka cenowa w odniesieniu do segmentacji klientów

3. Mierniki oceny efektywności procesów obsługi

4. Analiza rentowności dostaw

5. Techniki sprzedaży w obsłudze klienta

6. Standaryzacja rozmów handlowych

7. Informatyczne systemy wspierania sprzedaży

8. Konflikt w dziale sprzedaży, czyli sposób myślenia zewnętrznych przedstawicieli handlowych a postawa działu obsługi klienta   

9. Manipulacje kupieckie, a destabilizowanie zadań i priorytetów działu obsługi klienta

10. „Crossselling i Upselling”. Techniki sprzedaży sugestywnej

 

 

MODUŁ V.

Nowoczesny dział  marketingu

  

 

1. Wybrane metody analizy portfelowej: macierz BCG, macierz GE,      macierz ADL 

2. Kompozycja marketingowa MarketingMix  w formule  rozszerzonej— 7P 

3. Badanie rynkowe i ich formy zastosowania 

4. Budżetowanie działu marketingu 

5. Skuteczne strategie marketingowe 

6. Budowa cennika produktów i usług 

7. Promocje i ich rzeczywisty wpływ na wzrost sprzedaży 

8. Kategoryzacja potrzeb najważniejszych grup klientów 

9. Klient docelowy. Formułowanie strategii 

10.  Konflikt  w współpracy z zespołem  przedstawicieli handlowych

 

MODUŁ VI.

Zarządzanie działem sprzedaży

 

 

1.   Przewodzenie działowi sprzedaży

2. Lider zespołu i jego postawa                                  

3.    Delegowanie uprawnień w strukturach handlowych

4. Zarządzanie przez cele

5. Szkolenie personelu sprzedaży a afektywność pracy zespołu

6. Trener wewnętrzny versus trener sprzedaży. Różnice w kontekście

     efektywności szkoleniowej

7. Dyrektor sprzedaży. Rola i zadania w kontekście zmian rynkowych

8. Prowadzenie spotkań handlowych

9. Projektowanie szkoleń na stanowisku pracy

10. Skuteczne systemy motywacyjno-premiowe

11. Feedback zasady przekazywania informacji zwrotnej

12.  Techniki przełamywania oporu do zmian

 

 

 

 

Szkolenia Sprzedażowe i Menadżerskie
 Szkoła Trenerów Sprzedaży
Szkolenia sprzedażowe na stanowisku pracy "trainings on the job" 
Zarządzanie zespołami sprzedaży
Profesjonalne szkolenia handlowe

Wydawnictwo Sales Power School- profesjonalne książki o sprzedaży

 

SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE W JĘZYKU POLSKIM I ANGIELSKIM

 

 

 

Nasze szkolenia w innych krajach

 

 

 

Wydawca książek w języku polskim i angielskim

 

 

 

 


WIZJA

Mamy aspiracje by stać się najlepszą  firmą doradczo-szkoleniową specjalizującą się tylko i wyłącznie w szkoleniach  sprzedażowych.  Wykorzystując  nasze osobiste praktyczne doświadczenie wyniesione z wielu branż jesteśmy ekspertem w prowadzeniu profesjonalnych szkoleń. handlowych.

 

 

VISION

We have aspirations to be the best sales training company.

Using our sales personal practice  experience, which has been taken away from many trades, we are experts in professional trainings.

 

 

 

 MISJA

Pragniemy inspirować  przede wszystkim do zmian zachowań handlowych osób prywatnych, wszelkich instytucji oraz przedsiębiorstw. Ogólnie  rzecz mówiąc: wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób zetknęli  się w swoim życiu ze sprzedażą. Doradzamy w sposób praktyczny. Poprzez nasze efektywne programy i sesje szkoleniowe pomagamy naszym klientom zwiększyć ich zyski . Z jednej strony uczymy jak bronić się przed manipulacjami w sprzedaży, z drugiej jednak sami ich nie stosujemy. Istotna jest dla nas etyka w biznesie. Począwszy od drobnej sprzedaży detalicznej po negocjacje wielomilionowych kontraktów  w branżach technicznych dajemy praktyczne „know-how” dopasowane do  realiów. rynkowych. 

 

MISSION

 

We want to inspire You. Above all, to change individuals, every institution and companies trade’s behaviours. Generally speaking: everyone, who touched with sales, no matter what way. We advise in practice. Through our effective programs and trainings we help our customers to increase their incomes. On the one hand, we learn how to defend aganist sales manipulations. On the other hand, we ourselves do not use it.

 

Business ethics is very important to us. Starting in small retails sales and finishing in big millions contracts in technical sectors we give You practice „Know-How” suitable to Your reality.

Our coach and advisor team are people possessed practical experience in sales.