G-2LH5X6K299

Wybierz swój język

Moduł IV

Szkoła Trenerów Sprzedaży

 Sztuka wystąpień publicznych

2 dni szkoleniowe

Uczestnictwo w sesji IV-tej pozwoli Ci na rozwój następujących umiejętności trenerskich:

  • Rozwiniesz umiejętności wystąpień publicznych w roli trenera prowadzącego szkolenie
  • Poznasz techniki radzenia sobie ze stresem podczas prowadzenia szkoleń sprzedażowych
  • Rozwiniesz techniki ciągłej aktywizacji uczestników szkolenia sprzedażowego
  • Nauczysz się modelować dyskusje w grupach i podgrupach

 

Zapraszamy do naszej Szkoły Trenerów Sprzedaży

wszystkich liderów pragnących kolejnych wyzwań. 

Sales Power Coach Academy® is one of authorized training projects

by Sales Power School®  

 

Program szkolenia

 

Korzyści dla Państwa: 

* Rozwój praktycznych umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych dla grup o różnych  charakterystykach

* Możliwość doskonalenia swojego warsztatu pod okiem najlepszych  specjalistów i profesjonalistów

  

1. Efektywna prezentacja multimedialna.  Rola w procesie nauczania i wywierania wpływu

 2. Taktyki  skutecznych przemówień publicznych

 3. Techniki utrzymywania  zainteresowania audytorium

 4. Autoprezentacja a aktywne formy uczenia grupowego

 5. Projektowanie wystąpień publicznych.   Budowa skryptu prezentacji

 6. Komunikacja werbalna i niewerbalna w wystąpieniach publicznych

 7. Nawiązywanie kontaktu z audytorium

 

 

 

 Korzyści dla Państwa:

* Zwiększenie motywacji w kierunku dalszego samorozwoju i  samodoskonalenia warsztatu

* Możliwość zaobserwowania własnego postępu w prowadzeniu  wystąpień publicznych 

 

8. Ruch sceniczny i jego wpływ na efektywność przekazu

 9. Otwarcie przemówień i wystąpień.  Techniki minimalizowania stresu

 10. Modulacja głosu a skuteczny przekaz

 11. Wystąpienie publiczne a trening sprzedażowy

 12. Trening mistrzów w aspekcie naszych słabości

 13. Wystąpienia wielogodzinne a zmęczenie prowadzącego

 14. Chwila oddechu w szkoleniu grup sprzedażowych 

 

Moduł V.

Więcej informacji:

Szkoła Trenerów Sprzedaży. Moduł V. Prowadzenie szkoleń handlowych, część II-ga