Szkoła Trenerów Sprzedaży
Moduł II Projektowanie szkoleń handlowych
2 dni szkoleniowe
Uczestnictwo w sesji II-giej pozwoli Ci na rozwój następujących umiejętności trenerskich:
- Nauczysz się projektować profesjonalne szkolenia sprzedażowe
- Poznasz skuteczne metody badania potrzeb w strukturach handlowych
- Rozwiniesz umiejętność projektowania ćwiczeń techniką odgrywania ról
Zapraszamy do naszej Szkoły Trenerów Sprzedaży
wszystkich liderów pragnących kolejnych wyzwań.
Sales Power Coach Academy® is one of authorized training projects
by Sales Power School®
Program szkolenia
Zjazd II. 1 dzień szkoleniowy
Projektowanie szkoleń handlowych
Korzyści dla Państwa:
*Zdobycie umiejętności projektowania efektywnych sesji treningowych
*Poznanie najskuteczniejszych metod uczenia się osób dorosłych
*Opanowanie praktycznych umiejętności skutecznego badania potrzeb szkoleniowych w działach handlowych różnych sektorów gospodarki
1. Rola trenera w procesie rozwoju umiejętności handlowych
2. Wiedza, Umiejętności i Postawy- LUKI KOMPETENCYJNE W SPRZEDAŻY
3. Metody kształcenia dorosłych w aspekcie pracy z grupami handlowymi
4. Badanie potrzeb w strukturach handlowych- rola i znaczenie w efektywnym szkoleniu sprzedażowym
5. Skuteczne metody analizowania i badania potrzeb w realizacji założonych celi szkoleniowych
6. Budowa efektywnego programu szkoleniowego
Korzyści dla Państwa:
* Doskonalenie umiejętności projektowania programów szkoleniowych wraz z umiejscowieniem ich w konkretnych ramach czasowych
* Rozwój metod i technik badawczych w skutecznym diagnozowaniu potrzeb szkoleniowych
*Nabycie praktycznych umiejętności w tworzeniu ćwiczeń praktycznych pozwalających na osiągnięcie założonych celów szkoleniowych
* Rozwój kompetencji projektowania ćwiczeń metodą odgrywania ról
7. Rola i znaczenie ćwiczeń praktycznych prowadzonych metodą odgrywania ról w procesie rozwoju umiejętności sprzedażowych
8. Projektowanie ćwiczeń w realizacji założeń szkoleniowych
9. Metody odwzorowania realnych sytuacji handlowych w zespole sprzedaży
10. Metoda ankietowa w diagnozowaniu potrzeb
11. Pozostałe narzędzia badawcze w skutecznym procesie szkoleniowym
12. Mystery shopping w metodach pomiaru luk kompetencyjnych
Moduł III
więcej informacji:
Szkoła Trenerów Sprzedaży. Moduł III. Prowadzenie szkoleń handlowych, część I-sza