G-2LH5X6K299

Wybierz swój język

 

Szkoła Trenerów Sprzedaży

Moduł II Projektowanie szkoleń handlowych

2 dni szkoleniowe

 

 

 

Uczestnictwo w sesji II-giej pozwoli Ci na rozwój następujących umiejętności trenerskich:

  • Nauczysz się projektować profesjonalne szkolenia sprzedażowe
  • Poznasz skuteczne metody badania potrzeb w strukturach handlowych
  • Rozwiniesz umiejętność projektowania ćwiczeń techniką odgrywania ról

 

Zapraszamy do naszej Szkoły Trenerów Sprzedaży

wszystkich liderów pragnących kolejnych wyzwań. 

Sales Power Coach Academy® is one of authorized training projects

by Sales Power School®  

 

Program szkolenia

 

 

Zjazd II. 1 dzień szkoleniowy

Projektowanie szkoleń handlowych

Korzyści dla Państwa:

*Zdobycie umiejętności projektowania efektywnych sesji treningowych

*Poznanie najskuteczniejszych metod uczenia się osób dorosłych

*Opanowanie praktycznych umiejętności skutecznego badania potrzeb szkoleniowych w działach handlowych różnych sektorów gospodarki 

 

 

1. Rola trenera w procesie rozwoju umiejętności handlowych

2. Wiedza, Umiejętności i Postawy- LUKI KOMPETENCYJNE W SPRZEDAŻY

3. Metody kształcenia dorosłych w aspekcie pracy z  grupami  handlowymi

4. Badanie potrzeb w strukturach handlowych- rola i znaczenie w  efektywnym  szkoleniu sprzedażowym

5. Skuteczne metody analizowania i badania potrzeb w realizacji założonych celi szkoleniowych

6. Budowa efektywnego programu szkoleniowego 

 

 

 

Korzyści dla Państwa:

* Doskonalenie umiejętności projektowania programów szkoleniowych wraz z umiejscowieniem ich w konkretnych  ramach czasowych

* Rozwój metod i technik badawczych w skutecznym diagnozowaniu    potrzeb  szkoleniowych

*Nabycie praktycznych umiejętności w tworzeniu ćwiczeń praktycznych pozwalających na osiągnięcie założonych celów szkoleniowych

* Rozwój kompetencji  projektowania ćwiczeń metodą odgrywania ról

 

7. Rola i znaczenie ćwiczeń  praktycznych prowadzonych metodą odgrywania ról w procesie rozwoju umiejętności sprzedażowych

8. Projektowanie ćwiczeń w realizacji założeń  szkoleniowych

9. Metody odwzorowania realnych sytuacji handlowych w zespole sprzedaży

10. Metoda ankietowa w diagnozowaniu potrzeb

11. Pozostałe narzędzia badawcze w skutecznym procesie szkoleniowym

12. Mystery shopping w metodach  pomiaru luk  kompetencyjnych

 

Moduł II

więcej informacji:

Szkoła Trenerów Sprzedaży. Moduł III. Prowadzenie szkoleń handlowych, część I-sza