Szkolenia sprzedażowe i menadżerskie
Sales Power School®
Formy szkoleń:
W zależności od osobistych preferencji proponujemy udział w następujących formach prowadzenia zajęć:
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte
- Indywidualne sesje szkoleniowe
Więcej informacji: Szkolenia indywidualne "1 to 1"
- Szkolenia sprzedażowe na stanowisku pracy
W celu ułatwienia Państwu wyboru najlepszej formy zajęć poniżej przedstawiamy charakterystykę wszystkich form zajęć porównując ich zalety oraz wady:
Szkolenie Otwarte
Charakterystyka:
Zajęcia dostępne dla Wszystkich chętnych zainteresowanych tematem szkolenia. W przypadku szkoleń sprzedażowych i negocjacyjnych naszą grupę mogą stanowić osoby z różnych branż i dziedzin przedsiębiorczości.
Bazując na naszych dotychczasowych doświadczeniach przedstawiamy silne i słabe strony szkoleń otwartych:
Zalety:
- Ogólnodostępność, nabór nieograniczony żadnymi kryteriami
- Możliwość wymiany indywidualnych doświadczeń między uczestnikami
- Sposobność do nawiązania nowych kontaktów biznesowych
Wady:
- Duży stopień ogólności i uproszczenie zagadnień wynikające z przypadkowego doboru osób na szkoleniu i konieczności dopasowania szkolenia do wszystkich uczestników
- Niewielka możliwość poruszania indywidualnych kwestii związanych z konkretną firmą
- Z reguły sztywne organizacyjnie, brak możliwości ustalenia indywidualnych form godzinowych i czasowych
Szkolenia zamknięte
Charakterystyka:
Szkolenia przeznaczone dla ścisłej grupy odbiorców, reprezentujących zazwyczaj jedną firmę lub instytucję. Służą one kształceniu oraz podnoszeniu kwalifikacji osób działających wewnątrz organizacji zamawiającej szkolenie. Szkolenia zamknięte mają bardzo często charakter szkoleń "szytych na miarę", a więc ściśle dostosowanych do potrzeb odbiorców.
Zalety:
- Program szkolenia poprzedzony jest gruntowną analizą potrzeb i dostosowany do oczekiwań konkretnych odbiorców
- Możliwość poruszania bardziej skomplikowanych kwestii
- Możliwość wyboru miejsca i terminu szkolenia
Wady:
- Brak możliwości wymiany indywidualnych doświadczeń z pozostałymi uczestnikami szkolenia reprezentujących odmienne branże
- Brak możliwości nawiązania nowych kontaktów biznesowych
- Istnieje prawdopodobieństwo braku otwartości i szczerości uczestników, ze względu na fakt, że wszyscy się znają
- W przypadku organizacji szkolenia w siedzibie firmy możliwe są problemy z koncentracją pracowników, którzy cały czas są w pracy.
Mentoring
Charakterystyka:
Mentoring to bez wątpienia nowatorska metoda udzielenia osobistego wsparcia pracownikom i managerom.
W odróżnieniu od szkoleń otwartych i zamkniętych zajęcia odbywają się w formie “one to one” – prowadzący ma możliwość dzielenia się własnymi historiami i przemyśleniami.
Zalety:
- Indywidualne podejście do uczestnika
- Duże możliwości skoncentrowania się na konkretnych problemach
- Możliwość dokonania głębszej analizy pomocnej w opracowaniu konkretnych rozwiązań
- Dopasowanie formy czasowej zgodnie z indywidualnymi preferencjami
Wady
- Trudności w przeprowadzeniu scenek praktycznych
Poznaj prawdziwe opinie uczestników szkoleń sprzedażowych i menadżerskich
SALES POWER SCHOOL®
GMINA ENSCHENDE Holandia
SCHIPPER TECHNIEK Holandia
Agnieszka Schipper
Zarząd Spółki
Menadżer ds. Inwestycji Zagranicznych
„Szkolenie poleciłabym innym firmom.
Dlaczego: teoria jest od razu ćwiczona w praktyce.
Pozytywne nastawienie do uczestników szkolenia powoduje, że
każdy chce próbować nowych technik ”
Sempre Farby Sp. z o.o.
Katarzyna Fusek
Kierownik Regionalny ds. Sprzedaży
„Ciekawe zajęcia praktyczne, które nie były stresujące.
Uczenie się na własnych błędach w ćwiczeniach i scenkach”
Szkolenie zachęca do pracy na sobą.
Obala stereotypy.
Mobilizuję do pracy, uczy wiary w siebie.
Praktyczne zajęcia pomagają potem w rzeczywistości.
Chętnie skorzystam jeszcze z takiego szkolenia”
Więcej opinii szkoleniowych:
http://www.salespowerschool.pl/index.php/opinie-3