G-2LH5X6K299

Wybierz swój język

  

Książka "Sztuka sprzedaży w praktyce-praktyczny poradnik szkoleniowy"
 Ebook język polski
Nasza strona internetowa

 

 

 

 

 

 

DOSTĘPNE FORMATY EPUB, MOBI, PDF

Ilość stron 309

Cena PL BRUTTO: 49,00 zł

Podatek VAT 5 %:  2,33  zł

Cena detaliczna netto: 46,67 zł

NUMER ISBN NADANY PRZEZ BIBLIOTEKĘ NARODOWĄ:

ISBN 978-83-955392-0-6 

Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki - ISBN (International Standard Book Number) służy do jednoznacznej identyfikacji wydawcy i wydawanych przez niego wydawnictw zwartych.Informacja o przydzielonych numerach oraz nazwie i adresie wydawcy przekazywana jest do International ISBN Agency w Londynie. Jest również dostępna publicznie w ośrodkach informacji bibliotecznej.

Sales Power School Publishing ®, 

Sales Power School®

to zarejestrowane wydawnictwa w Bibliotece Narodowej

 Zalety wersji elektronicznej EPUB,MOBI, PDF:

Treści książki możesz wyświetlać we wszystkich urządzeniach: smartfon, tablet, komputer, laptop. Daje to możliwość zwiększenia wielkości czcionki osobom, które mają problemy ze wzrokiem. Ponadto wyświetlany materiał dopasowuje się one do ekranu urządzenia na którym jest przeglądany. Dla przykładu nasza wersja elektroniczna „Sztuki sprzedaży w praktyce” daje możliwość dopasowywania szerokości poszczególnych wierszy i kolumn. Zapewnia to czytelnikowi zdecydowanie przyjemniejsze czytanie, które pozbawione jest konieczności ciągłego ręcznego przewijania linii poziomowych jak w klasycznej  wersji PDF. Z kolei możliwość własnego formatowania tekstu pozwala na ustawienia odstępów pomiędzy wierszami, marginesów i innych preferencji. Kolejno istniej również funkcja czytania bez dodatkowego źródła światła w nocy dla osób korzystających z podświetlanego czytnika. Wersja elektroniczna pozwala również przeszukiwać najbardziej interesujące nas treści– wystarczy wpisać szukane słowo i zostanie ono wyszukane i zaznaczone.

 

Sales Power School Publishing ®, 

 

 

 

 Zalety wersji elektronicznej EPUB,MOBI, PDF:

Treści książki możesz wyświetlać we wszystkich urządzeniach: smartfon, tablet, komputer, laptop. Daje to możliwość zwiększenia wielkości czcionki osobom, które mają problemy ze wzrokiem. Ponadto wyświetlany materiał dopasowuje się one do ekranu urządzenia na którym jest przeglądany. Dla przykładu nasza wersja elektroniczna „Sztuki sprzedaży w praktyce” daje możliwość dopasowywania szerokości poszczególnych wierszy i kolumn. Zapewnia to czytelnikowi zdecydowanie przyjemniejsze czytanie, które pozbawione jest konieczności ciągłego ręcznego przewijania linii poziomowych jak w klasycznej  wersji PDF. Z kolei możliwość własnego formatowania tekstu pozwala na ustawienia odstępów pomiędzy wierszami, marginesów i innych preferencji. Kolejno istniej również funkcja czytania bez dodatkowego źródła światła w nocy dla osób korzystających z podświetlanego czytnika. Wersja elektroniczna pozwala również przeszukiwać najbardziej interesujące nas treści– wystarczy wpisać szukane słowo i zostanie ono wyszukane i zaznaczone.

 

 

 

Bezpieczeństwo transakcji płatniczych za pośrednictwem domeny Sales Power School®:

 

Nasza witryna korzysta z certyfikatów SSL (Secure Socket Layer), służących do bezpiecznej transmisji zaszyfrowanego strumienia danych.

 

Zalety dla kupujących za pośrednictwem kart płatniczych:

 

Państwa dane przekazywane w trakcie użytkowania witryny oraz dokonywania transakcji płatniczych nie zostaną przechwycone i wykorzystane przez osoby postronne.

Gwarancja bezpieczeństwa transmisji oraz zachowanie poufności danych Zapłać dowolną  kartą płatniczą i pobierz od razu ebooka bez wychodzenia z domu za pośrednictwem naszej strony internetowej oraz systemu płatniczego Paypal 

 

  

Dostępne formaty wersji elektronicznej:

  • EPUB- obsługiwany przez większość czytników i aplikacji. Oficjalny, otwarty format e-publikacji, przygotowany przez International Digital Publishing Forum. Umożliwia dostosowanie czytanej publikacji do wielkości ekranu oraz preferencji czytelnika. EPUB pozwala także na swobodne wyszukiwanie w tekście oraz robienie notatek i zakładek.
  • MOBI-format wspierany i rozwijany przez firmę Amazon. Funkcjonalnie bardzo podobny do formatu EPUB, obsługiwany jednak tylko przez urządzenia i aplikacje z rodziny Kindle. Format ten z łatwością dopasowuje treść publikacji do urządzenia, na którym jest wyświetlana. 
  • PDF-Dokumenty  mogą zawierać łącza, przyciski, pola formularzy, elementy audio i wideo, a także funkcje biznesowe. Można przeglądać je w systemach Windows i macOS przy użyciu bezpłatnego programu Acrobat Reader DC.

W jaki sposób wyświetlać treści w formacie PDF w trybie odczytu. Skorzystaj w programu ADOBE:

https://helpx.adobe.com/pl/acrobat/using/viewing-pdfs-viewing-preferences.html

Bezpieczeństwo transakcji płatniczych za pośrednictwem domeny Sales Power School®:

Nasza witryna korzysta z certyfikatów SSL (Secure Socket Layer), służących do bezpiecznej transmisji zaszyfrowanego strumienia danych.

Zalety dla kupujących za pośrednictwem kart płatniczych:

  • Państwa dane przekazywane w trakcie użytkowania witryny oraz dokonywania transakcji płatniczych nie zostaną przechwycone i wykorzystane przez osoby postronne.
  • Gwarancja bezpieczeństwa transmisji oraz zachowanie poufności danych Zapłać dowolną  kartą płatniczą i pobierz od razu ebooka bez wychodzenia z domu za pośrednictwem naszej strony internetowej oraz systemu płatniczego Paypal 

 

„Sztuka sprzedaży w praktyce-praktyczny poradnik szkoleniowy”

to pierwsza książka o sprzedaży wydana przez polskiego autora w języku polskim i angielskim-

dostępna z pośrednictwem GOOGLE BOOKS i AMAZON w następujących krajach: (Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Japonia, Kanada, inne).

 

Dostępna również wersja ebook  w języku angielskim

 

 

 

 

 

 

 

NAJLEPSZA PRAKTYCZNA KSIĄŻKA O SPRZEDAŻY

 

„Sztuka sprzedaży w praktyce-praktyczny poradnik szkoleniowy” to pierwsza książka o sprzedaży wydana przez polskiego autora w języku polskim i angielskim- dostępna z pośrednictwem GOOGLE BOOKS i AMAZON w następujących krajach: (Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Japonia, Kanada, inne).

 

Główne zalety:

 

- praktyczne omówienie technik sprzedaży pozbawione suchej teorii,

 

- wiele inspirujących ćwiczeń zmuszających czytelnika do własnych refleksji,

 

- przykłady stosowania poparte własnymi doświadczeniami autora,

 

- wersja anglojęzyczna dająca możliwość wypróbowania zawartej wiedzy w prawdziwych rozmowach z klientami zagranicznymi.

 

- 309 stron o tym: „Jak mam to robić, aby sprzedawać drożej i więcej?”,

 

- wersje elektroniczne ebook  z funkcją wyświetlania we wszystkich urządzeniach i smartfonach.

 

 

  

Książka "Sztuka sprzedaży w praktyce-praktyczny poradnik szkoleniowy"
 Ebook język polski
Nasza strona internetowa

 

 

Książka „Sztuka sprzedaży w praktyce- praktyczny poradnik szkoleniowy” to pierwsza na polskim rynku publikacja, która przedstawia zagadnienia związane ze stosowaniem profesjonalnych technik i metod sprzedaży  w taki praktyczny sposób.  Nie jest to tylko próba opisania umiejętności handlowych ze strony typowo teoretycznej. Nie jest to również kopia amerykańskich książek z lat 80-tych.

To po prostu praktyczny przewodnik po sztuce sprzedaży w praktyce.

 „Sztuka sprzedaży w praktyce” to pozycja, którą polecamy każdej osobie, która w jakikolwiek sposób zetknęła się w swoim życiu ze sprzedażą.  Pragniemy, aby ten praktyczny  poradnik  umiejętności handlowych rozbudził pasję do aktywnej pracy w sprzedaży. 

Wszystkie omawiane techniki i metody są poparte praktycznymi przykładami, co ułatwia zastosowanie wiedzy   w naszych codziennych zmaganiach sprzedażowych. 

 „Sztuka sprzedaży w praktyce” pozwala zobrazować całą strukturę rozmowy handlowej poprzez omówienie każdego z jej elementu z osobna. Czytelnik wspólnie z autorem przechodzi przez kolejne etapy procesu sprzedaży:

  • - Przygotowanie się do rozmów
  • - Powitanie i otwarcie
  • - Rozpoznanie potrzeb 
  • - Prezentacja z użyciem języka korzyści w odniesieniu do rozpoznanych potrzeb
  • - Pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń 
  • - Zamykanie sprzedaży

Istotną zaletą niniejszej pozycji jest to, że treści dostarczane są czytelnikowi w taki sposób, aby angażować go  w formułowanie własnych wniosków, zachęcać do konstruktywnego myślenia oraz własnej pracy twórczej.  Wszystko poparte jest praktycznymi przykładami, które można z powodzeniem zastosować w swoich codziennych zmaganiach sprzedażowych. Autor dzieli się nie tylko porcją wiedzy, ale przede wszystkim praktykom sprzedażową. Efektem czytania jest zachęta do własnego wypróbowania poznanych technik. 

Jest to odpowiedź Krzysztofa Czupryńskiego (O autorze )na liczne zapytania uczestników szkoleń, aby wydać praktyczny przewodnik po sztuce handlowej. Autor bowiem od kilku lat prowadzi własną firmę doradczo-szkoleniową Sales Power School ®oraz współpracuje z wieloma krajowymi i międzynarodowymi przedsiębiorcami w charakterze Trenera i Doradcy Zarządów ds. Rozwoju Sprzedaży. Krzysztof Czupryński posiada również wiele sukcesów w zdobyciu wielomilionowych kontraktów nacechowanych silną presją cenową. Dlatego stara się  on dostarczyć fachowej wiedzy dotyczącej samej struktury rozmowy handlowej, zastosowania pytań otwartych oraz wszystkich pozostałych kompetencji handlowych kluczowych z punktu widzenia naszej efektywności sprzedażowej.

 

 

„Sztuka sprzedaży w praktyce” jest jakby odwzorowaniem profesjonalnego szkolenia sprzedażowego.                 

Wiele zawartych treści znalazło się w wyniku licznych obserwacji pochodzących z sali szkoleniowej oraz w efekcie szkoleń sprzedażowych prowadzonych na stanowisku pracy.

Ten praktyczny poradnik szkoleniowy adresowany jest dla każdej osoby, która zetknęła się w swoim życiu ze sprzedażą. Zarówno początkujący pracownik działu handlowego oraz doświadczony trener wewnętrzny, menadżer sprzedaży oraz handlowiec znajdzie w niej wiele treści pomocnych w samej sprzedaży oraz  w projektowaniu profesjonalnych szkoleń sprzedażowych. Współczesny handlowiec bowiem bardzo szybko  potrafi ocenić zarówno merytoryczne treści szkoleniowe i wydawnicze pod kątem doświadczenia samego autora.

Pracownicy działów sprzedaży, którzy w gronie pierwszych osób mieli możliwość zapoznać się z lekturą niniejszej książki podsumowali ją w następujący sposób:

„Autor naprawdę wie o czym pisze, nic dodać, nic ująć jest to sama  praktyka sprzedażowa”.

 Zapraszamy do lektury

 

Spis treści

Na wstępie

1. Skuteczność technik sprzedaży

2. Struktura rozmowy handlowej w praktyce

3. Profesjonalne metody i techniki przygotowywania się do rozmów handlowych

            3.1       Powitanie i otwarcie sprzedaży, czyli jak skutecznie rozpocząć rozmowy handlowe

4. Wszystko co powinieneś wiedzieć o rozpoznawaniu potrzeb

4.1       Dlaczego w ogóle kupujemy?

4.2       Najskuteczniejsza technika sprzedażowa, czyli profesjonalne

rozpoznawanie potrzeb

4.3       Rola pytań zamkniętych i ich budowa za pośrednictwem zaimków

pytających

4.4       Konstrukcja pytań otwartych w przykładach praktycznych

4.5       Angażowanie i motywowanie klienta w udzielanie szerszych

odpowiedzi poprzez doprecyzowanie pytań

4.6       Stosowanie pytań otwartych z użyciem zaimków pytających

4.7       Pozostałe przykłady konstruowania pytań i ich wpływ na efektywność sprzedażową.

4.8       Pytania- sklejki i ich wpływ na efektywność diagnozowania potrzeb

4.9       Kolejność zadawania pytań a wpływ na sukces sprzedaży

4.10     Przykłady efektywnych pytań otwartych oraz etapy ich zadawania

4.11      Zasady zadawania pytań

5. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o stosowaniu języka korzyści

5.1       Czym jest język korzyści 

5.2       Pojęcia cechy, zalety i korzyści na przykładach praktycznych

5.3       Komunikowanie się językiem korzyści za pomocą konkretnych fraz słownych

6. Pokonywanie obiekcji i zamykanie sprzedaży

6.1       Obiekcje i ich źródło pochodzenia

6.2       Techniki neutralizowania obiekcji

6.3       Parafraza w zastosowaniu praktycznym

6.4       Zamykanie sprzedaży

7. Pokonywanie obiekcji cenowych

7.1       Cena i jej funkcja w procesach kupna-sprzedaży

7.2       Jak radzić sobie z silną presją cenową w praktyce

7.3       Negocjacje cenowe, czyli co można negocjować w okolicach ceny

8. Zarządzanie czasem w sprzedaży

Zakończenie, a może początek zmian

  

Zapraszam do lektury

 Krzysztof Czupryński O autorze

 

SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE W JĘZYKU POLSKIM I ANGIELSKIM

 

 

 

Nasze szkolenia w innych krajach

 

 

 

Wydawca książek w języku polskim i angielskim

 

 

 

 


WIZJA

Mamy aspiracje by stać się najlepszą  firmą doradczo-szkoleniową specjalizującą się tylko i wyłącznie w szkoleniach  sprzedażowych.  Wykorzystując  nasze osobiste praktyczne doświadczenie wyniesione z wielu branż jesteśmy ekspertem w prowadzeniu profesjonalnych szkoleń. handlowych.

 

 

VISION

We have aspirations to be the best sales training company.

Using our sales personal practice  experience, which has been taken away from many trades, we are experts in professional trainings.

 

 

 

 MISJA

Pragniemy inspirować  przede wszystkim do zmian zachowań handlowych osób prywatnych, wszelkich instytucji oraz przedsiębiorstw. Ogólnie  rzecz mówiąc: wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób zetknęli  się w swoim życiu ze sprzedażą. Doradzamy w sposób praktyczny. Poprzez nasze efektywne programy i sesje szkoleniowe pomagamy naszym klientom zwiększyć ich zyski . Z jednej strony uczymy jak bronić się przed manipulacjami w sprzedaży, z drugiej jednak sami ich nie stosujemy. Istotna jest dla nas etyka w biznesie. Począwszy od drobnej sprzedaży detalicznej po negocjacje wielomilionowych kontraktów  w branżach technicznych dajemy praktyczne „know-how” dopasowane do  realiów. rynkowych. 

 

MISSION

 

We want to inspire You. Above all, to change individuals, every institution and companies trade’s behaviours. Generally speaking: everyone, who touched with sales, no matter what way. We advise in practice. Through our effective programs and trainings we help our customers to increase their incomes. On the one hand, we learn how to defend aganist sales manipulations. On the other hand, we ourselves do not use it.

 

Business ethics is very important to us. Starting in small retails sales and finishing in big millions contracts in technical sectors we give You practice „Know-How” suitable to Your reality.

Our coach and advisor team are people possessed practical experience in sales.