G-2LH5X6K299

Wybierz swój język

 

 

Krzysztof Czupryński

Trener sprzedaży. Doradca zarządów ds. rozwoju struktur handlowych

Autor i wydawca książek

 

 

Krzysztof Czupryński. Trener sprzedaży. Doradca zarządów ds.rozwoju struktur handlowych

 

Praktyk sprzedaży. Posiada 23 letnie doświadczenie w sprzedaży zdobyte w branżach: F.M.C.G. oraz B2B ( materiały budowlane). Swoje pierwsze doświadczenie zdobył w 1996 r. w Hucie Szkła Orzesze.  Od 2005 roku dalsze kompetencje handlowe rozwijał  w koncernach branży  budowlanej: Semmelrock Steign Design, Paroc Polska, gdzie wykazał się wieloma sukcesami w sprzedaży produktów ekskluzywnych oraz w zdobywaniu dużych projektów inwestycyjnych  w cenach średnich znacznie wyższych od konkurencji.

Pełnił również funkcję dyrektora sprzedaży oraz pełnomocnika zarządu ds. rozwoju w polskich przedsiębiorstwach produkujących materiały budowlane i dekoracyjno-wykończeniowe.

W chwili obecnej współpracuje w charakterze  trenera wewnętrznego działu sprzedaży oraz doradcy zarządów ds. rozwoju  zarówno z  krajowymi przedsiębiorstwami, jak i międzynarodowymi korporacjami w osiągnięciu strategicznych celów rynkowych.

 

Posiada sukcesy w negocjacjach wielomilionowych kontraktów nacechowanych silną presją cenową.  Wielokrotnie sam  próbował wykorzystać zdobytą wiedzę szkoleniową w praktyce, co zaowocowało zdobyciem wielu prestiżowych projektów inwestycyjnych.

 

Autor i pomysłodawca firmy doradczo-szkoleniowej Sales Power School. Swoje pierwsze szkolenia handlowe organizował nie mając jeszcze ukończonych żadnych odpowiednich kursów trenerskich. Od początku jego marzeniem i celem było wypracowanie i stworzenie takiej metodologii szkoleniowej, która pozwoli na wysoką praktyczność i efektywność. W tym celu sam uczestniczył w wielu szkoleniach, gdzie zdobywał wiedzę i inspirację do samodoskonalenia i rozwoju własnych umiejętności. W ten sposób stworzoną metodologię szkoleniową poddawał wielu rzeczywistym próbą podczas realnych spotkań  sprzedażowych i negocjacyjnych.  W celu jej ciągłego doskonalenia szkolenia często były  prowadzone  w formie indywidualnych warsztatów dla sprzedawców i managerów. To właśnie intensywne wielogodzinne sesje indywidualne dały podstawy Metodologii SPS® Metody Szkoleniowe

 

Ukończył dwie profesjonale szkoły trenerów sprzedaży. Obecnie jednak jego pragnieniem jest również kompletne przygotowanie  innych trenerów poprzez szkolenia trenerskie „Train the trainers”  w prowadzonym projekcie SPCA®Szkoła Trenerów Sprzedaży

 

Absolwent Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania w  Katowicach.     

 

 

 

W swoich programach i sesjach szkoleniowych dużą uwagę przywiązuję przełożeniu szkolenia na rzeczywiste wyniki pracy. Cechuje go silna wewnętrzna motywacja i pasja w kierunku  rozwijania potencjałów sprzedażowych. Prowadząc  bardzo praktyczne i skuteczne treningi handlowe  pomógł wielu pracownikom działów sprzedaży       w rozwijaniu talentów handlowych. Skuteczność metod szkoleniowych została wielokrotnie potwierdzona przez uczestników. Osobiście uważa jednak, że dobry trening nie kończy się na sali szkoleniowej, lecz wręcz rozpoczyna...

 

 

Zalety metodologii szkoleniowej: 

· Autorskie ćwiczenia odgrywania ról, zaprojektowane na  przykładzie produktów uczestników   szkolenia.

· Szkolenia ze sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej  zarówno w języku polskim i angielskim.

· Treningi na stanowisku pracy pozwalające na zbadanie efektywności poznanych technik.

· Publikacja materiałów poszkoleniowych w różnych ciekawych formach: skrypty rozmów  telefonicznych i osobistych, listy cech/zalet/korzyści dla konkretnych produktów.

· Badanie potrzeb  szkoleniowych przed rozpoczęciem procesu szkoleniowego: analiza nagrań       rozmów telefonicznych z klientami, obserwacje, wizyty u klientów, badania tajemniczego klienta, badania ankietowe, badania cenowe.

· Szkolenia dla menadżerów sprzedaży z zarządzania zespołami sprzedaży, budowa systemów   motywacyjno- płacowych, indywidualne sesje coachingowe.

 

 

 

 

 

 

 

Prywatnie:

pasjonat sportu: windsurfing, kolarstwo szosowe,   

Muzyk: gra na  instrumentach klawiszowych ( pianino, keyboard).

 

 

 

 

Krzysztof Czupryński jest autorem książki: "Sztuka sprzedaży w praktyce- praktyczny poradnik szkoleniowy" wydanej również w języku angielskim pod tytułem: "The art of selling in practice- practical training guidebook".

 

"Sztuka sprzedaży w praktyce" to pierwsza na polskim rynku publikacja, która przedstawia zagadnienia związane ze stosowaniem  profesjonalnych technik i metod sprzedaży w tak praktyczny sposób.

Nie jest  to tylko próba opisania umiejętności handlowych ze strony typowo teoretycznej.

Nie jest to również kopia amerykańskich książek z lat 80-tych.

 To po prostu praktyczny przewodnik po sztuce sprzedaży w praktyce.

  „Sztuka sprzedaży w praktyce” to pozycja, którą można polecić każdej osobie, która w jakikolwiek sposób zetknęła się w swoim życiu ze sprzedażą. Ogromnym pragnieniem autora jest to, aby ten praktyczny  poradnik  umiejętności handlowych rozbudzał pasję do aktywnej pracy w sprzedaży.  Wszystkie omawiane techniki i metody są poparte praktycznymi przykładami, co ułatwia zastosowanie zawartej wiedzy w naszych codziennych zmaganiach sprzedażowych.

Więcej informacji:

"Sztuka sprzedaży w praktyce-

Praktyczny poradnik szkoleniowy"

 

 Krzysztof Czupryński