G-2LH5X6K299

Wybierz swój język

 

Krzysztof Czupryński
Trener sprzedaży. Autor książek w języku polskim i angielskim.

Pierwszy polski autor książki o technikach sprzedaży wydanej w języku angielskim. 
Książka Krzysztofa Czupryńskiego  „Sztuka sprzedaży w praktyce” i jej  wersja  w języku angielskim: „The art of selling in practice”  to pierwsza  książka o sprzedaży, której egzemplarze zarówno w formie drukowanej i elektronicznej dostępne są za pośrednictwem GOOGLE BOOKS oraz AMAZON BOOKS na całym świecie
 

Krzysztof Czupryński to praktyk sprzedaży, który posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w sprzedaży zdobyte w branżach: F.M.C.G. oraz B2B ( materiały budowlane). 
Rozwój umiejętności handlowych rozpoczął  w 1996 r. od stanowiska specjalisty ds. sprzedaży i marketingu  w Hucie Szkła Orzesze. Kolejno jako przedstawiciel handlowy  pracował między innymi w takich firmach jak: Mokate, Bols Polska, Van Melle Polska. Począwszy od 2005 swoje dalsze kompetencje handlowe rozwijał  w koncernach branży  budowlanej: Semmelrock Steign Design i Paroc Polska, gdzie wykazał się wieloma sukcesami w sprzedaży produktów ekskluzywnych oraz w zdobywaniu dużych projektów inwestycyjnych  w cenach średnich znacznie wyższych od konkurencji.
Krzysztof Czupryński pełnił również funkcję dyrektora sprzedaży oraz pełnomocnika zarządu ds. rozwoju w polskich przedsiębiorstwach produkujących materiały budowlane i dekoracyjno-wykończeniowe.

Specjalizacją Krzysztofa Czupryńskiego jest prowadzenie szkoleń sprzedażowych w języku angielskim zarówno w formule otwartej i zamkniętej. Szkolenia otwarte zagraniczne prowadzone przez Krzysztofa Czupryńskiego można między innymi znaleźć na platformie EVENTBRITE Wielka Brytania.

 

 

Zalety szkoleń sprzedażowych Sales Power School prowadzonych przez Krzysztofa Czupryńskiego:  

· Autorskie ćwiczenia odgrywania ról, zaprojektowane na przykładzie produktów uczestników szkolenia.

· Szkolenia ze sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej zarówno w języku polskim i angielskim.

· Treningi na stanowisku pracy pozwalające na zbadanie efektywności poznanych technik.

· Publikacja materiałów poszkoleniowych w różnych ciekawych formach: skrypty rozmów  telefonicznych i osobistych, listy cech/zalet/korzyści dla konkretnych produktów.

· Badanie potrzeb  szkoleniowych przed rozpoczęciem procesu szkoleniowego: analiza nagrań rozmów telefonicznych z klientami, obserwacje, wizyty u klientów, badania tajemniczego klienta, badania ankietowe, badania cenowe.

· Szkolenia dla menadżerów sprzedaży z zarządzania zespołami sprzedaży, budowa systemów motywacyjno- płacowych, indywidualne sesje coachingowe.

· Efekty mierzalne i niemierzalne.