G-2LH5X6K299

Wybierz swój język

 

 

Kompletna Szkoła Trenerów Sprzedaży

Sales Power Coach Academy®

Moduł I. Techniki sprzedaży w praktyce

2 dni szkoleniowe

 

   

 

 

Uczestnictwo w sesji I -szej pozwoli Ci na rozwój następujących umiejętności trenerskich:

  • Dogłębnie zrozumiesz proces sprzedaży w ujęciu praktycznym
  • Poznasz najskuteczniejsze techniki sprzedaży 
  • Zdobędziesz wiedzę dotyczącą konkretnych kompetencji sprzedażowych 

 

 

 

Zapraszamy do naszej Szkoły Trenerów Sprzedaży

wszystkich liderów pragnących kolejnych wyzwań. 

Sales Power Coach Academy® is one of authorized training projects

by Sales Power School®  

 

Program szkolenia

 

 

 

Sales Power Techniques ® 

Techniki sprzedaży w praktyce

Zjazd I. 1  dzień szkoleniowy

  

1. Charakterystyka procesu sprzedaży  „Dlaczego kupujemy”

Korzyści z udziału  w sesji:

* Poznanie emocjonalnych i  racjonalnych  potrzeb ludzkich w kontekście  procesów  zakupowych

2. Kategoryzacja potrzeb w szkoleniach zamkniętych i otwartych

Korzyści z udziału  w sesji:

*Nabycie praktycznych umiejętności kategoryzacji potrzeb docelowych grup  klientów w prowadzeniu skutecznych treningów sprzedażowych

* Rozwój umiejętności prowadzenia skutecznych warsztatów zamkniętych w odniesieniu do indywidualnych oczekiwań klientów

* Dogłębne zrozumienie stosowania piramidy potrzeb Abrahama Maslowa w  szkoleniach sprzedażowych 

3. Typologie klientów a efektywność szkoleniowa         

Popularne podejścia na rynku szkoleniowym

Korzyści z udziału  w sesji:

* Zdobycie wiedzy pozwalającej na prowadzenie treningów handlowych z  wykorzystaniem najskuteczniejszych technik i metod

* Poznanie zalet i wad popularnych koncepcji naukowo- szkoleniowych w ujęciu praktycznym 

 

 

 

4. Struktura rozmów handlowych

Korzyści z udziału  w sesji:

* Usystematyzowanie wiedzy dotyczącej elementów rozmowy handlowej

* Rozwinięcie umiejętności projektowania treningów dotyczących standaryzacji procesów obsługi

5.Techniki sprzedaży w obsłudze klienta

Korzyści z udziału w sesji:

*Zrozumienie różnic i podobieństw różnorodnych procesów sprzedaży w aspekcie struktury rozmowy w obsłudze klienta

* Zdobycie wiedzy umożliwiającej na wprowadzanie standaryzacji procesów      obsługi klienta dla przedsiębiorstw działających w różnych sektorach gospodarki

6. Przygotowanie do rozmów i spotkań- metodologia SPS®

Rozwiniecie kompetencji trenerskich szkolenia sił sprzedaży  w kierunku:

*Zwiększenia skuteczności wizyt: ilości odbytych spotkań/ ilości zamówień *Stworzenia materiałów  pomocnych menadżerom  w efektywnym kierowaniu i motywowaniu zespołu  sprzedaży* Zdobycia większej  ilości zamówień poprzez lepiej przygotowane  materiały promocyjne i marketingowe* Poznania technik odziaływania na bodźce wzrokowe  konsumenta

*Skrócenie czasu rozmów handlowych przy jednoczesnej większej skuteczności* Umiejętnego stosowania  reguły S.M.A.R.T w wyznaczaniu celów sprzedażowych

7. Techniki rozpoznawania potrzeb

Rozwinięcie kompetencji trenerskich szkolenia sił sprzedaży  w kierunku:

*Lepszego zrozumienia potrzeb obecnych i przyszłych klientów *Zdobycia większej ilości lojalnych partnerów * Eliminacji nadmiernego gadulstwa w  rozmowach handlowych „większej skuteczności,  skrócenia czasu spotkań”            * Rozwinięcia praktycznych umiejętności opracowywania materiałów poszkoleniowych w formie poradników handlowych zgodnie z metodologią   SALES POWER GUIDEBOOKS ®

 

8. Zadawanie pytań w rozmowach handlowych, warsztaty praktyczne

Rozwinięcie kompetencji trenerskich szkolenia sił sprzedaży w kierunku:

 *Rozwoju umiejętności stosowania pauzy po zadaniu pytań otwartych i  zamkniętych-większej skuteczności* Poznania technik formułowania pytań  koncentrujących się potrzebach* Zdobycia umiejętności motywowania i               angażowania klienta w udzielanie odpowiedzi na pytania * Rozwinięcia kompetencji projektowania poradników handlowych w formie  Sales Power Question Tips® ułatwiających proces zdobywania klienta i  standaryzacji obsługi

 

 

9. Techniki zamykania sprzedaży oraz pokonywania  zastrzeżeń  klientów

Rozwinięcie kompetencji trenerskich szkolenia sil sprzedaży  w kierunku:

 *Poznania metod rozpoznawania prawdziwych i fałszywych obiekcji i zastrzeżeń klienta* Poznania technik radzenia sobie z odmową klienta* Poznania technik próbnego zamknięcia sprzedaży -Sekwencji SELL w sprzedaży* Eliminacji lęków i obaw przed zamykaniem sprzedaży* Poznania typowych sygnałów  gotowości do zakupów * Rozwoju umiejętności projektowania skryptów rozmów osobistych i   telefonicznych  

10. Techniki aktywnego słuchania w ujęciu praktycznym

Rozwinięcie kompetencji trenerskich szkolenia sil sprzedaży  w  kierunku:

*Poznania prawdziwych źródeł motywacji zakupowych klientów * Zdobycia praktycznych umiejętności parafrazowania- zdobycie szacunku u rozmówcy*  Rozwój praktycznych umiejętności aktywnego  słuchania * Zdobycia umiejętności okazania werbalnego i niewerbalnego  zainteresowania tematem rozmowy

* Doskonalenia umiejętności notowania podczas spotkań handlowych i  coachingowych   * Rozwoju umiejętności projektowana praktycznych ćwiczeń   pozwalających na naukę techniki  parafrazowania potrzeb w zespołach sprzedaży.

 

 

11.  Język korzyści w sprzedaży

Rozwinięcie kompetencji trenerskich szkolenia sił sprzedaży  w kierunku:

*Zdobycia praktycznych umiejętności mówienia językiem korzyści w sprzedaży różnorodnych produktów i usług *Poznania metod aktywizacji naszych rozmówców *Wzrostu wiary w produkty i oferowane usługi w grupach szkoleniowych * Rozwoju umiejętności grupy szkoleniowej radzenia sobie z  porównywaniem  klientów oferty A do oferty B ( znacznie tańszej)  *  Rozwinięcia umiejętności  prowadzenia warsztatów na przykładach określonych produktów *Realizowania sprzedaży w krótszym czasie*    Możliwości wykorzystania powstałych   materiałów  w szkoleniach nowych pracownik*Rozwinięcia umiejętności prowadzenia skutecznych sesji i warsztatów szkoleniowych w oparciu o metodologię Technical Sales Proof Model®-   organizacji szkoleń w formie zamkniętej dla producentów produktów technicznych i zaawansowanych technologii 

12. Zarządzanie czasem w sprzedaży   

Rozwinięcie kompetencji trenerskich szkolenia sił sprzedaży  w  kierunku:

* Eliminacji czynności zbędnych, niepilnych oraz nieważnych w procesie pozyskiwania klienta  i jego obsługi*  Prowadzenia efektywnych treningów dla działów ofertowania *Możliwości koncentracji na rzeczach i sprawach przynoszących najwięcej rezultatów

 REGUŁA PARETO w organizowaniu i  zarządzania czasem  w sprzedaży*  *Eliminacji lęków i frustracji wynikających z nadmiaru czynności * Uzyskania przyrostów  sprzedaży w  efektem priorytetyzacji  zadań i czynności  *Koncentracji na zadaniach przynoszących konkretne zamówienia *Ograniczenia zamówień problematycznych i spornych * Eliminowania niepotrzebnych wizyt przedstawicieli handlowych wynikiem błędnej priorytetyzacji i kategoryzacji klientów * Większej koncentracji grupy szkoleniowej na celach, a nie na  okolicznościach* Prowadzenia szkoleń efektywnych szkoleń z zakresu planowania pracy

 

13. Techniki pokonywania zastrzeżeń i obiekcji  cenowych. Metodologia  SPS®

Rozwinięcie kompetencji trenerskich szkolenia sił sprzedaży w kierunku:

*Zwiększenia średnich cen sprzedaży i uzyskiwanej marży* Poznania metod na  realizowanie sprzedaży w cenach wyższych niż konkurencja*   Pełnego  zrozumienia obiekcji i  presji cenowych– źródła ich pochodzenia*  * Skutecznego motywowania zespołu handlowego  do umiejętnej sprzedaży droższych  rozwiązań produktowych*   Zwiększenia  wiary we własne umiejętności* Poznania technik godzenia się na ustępstwa w zamian* Zrozumienia manipulacji kupieckich typu: „Potrzebuję ceny” „Szukam ceny” ,itp. 

 

14. Warsztat sprzedażowy 

Korzyści dla Państwa:

* Możliwość zastosowania zdobytej wiedzy na rzeczywistych przykładach w celu lepszego zrozumienia treści programowej *  Ćwiczenie praktyczne wszystkich poznanych technik* Utrwalenie treści szkoleniowych poprzez doświadczenie,   obserwację i analizę przypadków. 

Uczestnicy naszych zajęć będą mieli możliwość wcielenia się w   indywidualne rolę: zarówno strony sprzedającej, kupującej oraz  obserwatorów.

Dodatkowo przyszli trenerzy będą mieli okazję do poprowadzenia zajęć samemu techniką odgrywania ról.

Szkoła Trenerów SPCA® jest jednym z autoryzowanych projektów Sales Power School. Nasz cykl szkoleniowy pozwala przygotować Państwa do przyszłej roli trenera w sposób praktyczny. Program szkolenia jest dopasowany do indywidualnych potrzeb zdiagnozowanych na sali szkoleniowej.   Trenerzy SPCA® będą mogli  w praktyczny sposób nauczyć się z korzystania z pomocy wizualnych oraz technologii audio-video w prowadzeniu szkoleń handlowych. 

 

Moduł II

Szkoła Trenerów Sprzedaży. Moduł II Projektowanie szkoleń handlowych