G-2LH5X6K299

Wybierz swój język

 

Sales Power Management Skills ®

 

Zarządzanie Zespołami Sprzedaży

 

 

Nowe inspiracje

w oparciu

o skuteczne metody

  

Niestandardowe

                 techniki i rozwiązania                 

 

Gotowe przykłady  pozwalające

na zwiększenie motywacji i wzrost wyników    

 

 

 

 1.Feedback , czyli zasady przekazywania  informacji  zwrotnej

Wybrane zagadnienia programowe:

 

  • Proces udzielania informacji zwrotnej:
  • Analiza aktualnej sytuacji
  • Określanie celi i wyników
  • Zróżnicowanie ludzi pod względem możliwości przyjmowania konstruktywnej krytyki
  • Kreowanie właściwej atmosfery rozmów z podwładnymi
  • Skutecznie  komunikowanie się
  • Opis zachowania, które chcemy zmienić
  • Osiąganie porozumienia w praktyce

 

 

2. Sztuka motywowania 

Korzyści dla uczestnika:  * Wzmocnienie umiejętności   motywowania pracowników  * Rozwój  praktycznych  umiejętności angażowania podwładnych bez  dodatkowych bodźców płacowych* Poznanie transformacji  językowych w motywowaniu innych *    

Wybrane zagadnienia programowe: 

  • Skuteczność technik i metod motywacyjnych
  • Efektywne motywatory  w praktyce
  • Co motywuje pracowników działów sprzedaży? - czynniki maksymalizujące
  • motywację zespołu sprzedażowego
  • Prezentacja wyników badań ankietowych Sales Power School® przeprowadzonych na pracownikach działów handlowych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw
  • Typowe błędy   managerów  versus typowe lęki sprzedawców
  • Transkrypcje słowne w skutecznym motywowaniu  pracowników

 

 

 

3. Zarządzenie Działem  Sprzedaży

Korzyści dla uczestnika: * Rozwój umiejętności kreowania   postawy lidera zespołu handlowego* Poznanie skutecznych metod pokonywania oporu i rutyny handlowej

Wybrane zagadnienia programowe:

· Postawa lidera w skutecznym przewodzeniu zespołami  handlowymi

· Zarządzanie czasem własnym i zespołu 

· Delegowanie uprawnień w strukturach handlowych

· Kategoryzacja i segmentacja odbiorców

· Ustalenie priorytetów w obsłudze klienta

· Zarządzenie przez cele w praktyce

· Skuteczne prowadzenie spotkań handlowych

· Efektywne systemy raportowania  pracy i ich wpływ na wzrost zaangażowania i motywacji zespołu

· Style kierowania zespołem w praktyce

· Wywieranie wpływu z użyciem technik  negocjacyjnych

· Metody trenerskie w zarządzaniu zespołami sprzedaży

 

 

4. Efektywne budowanie strategii sprzedaży

Korzyści dla uczestnika:  * Zdobycie praktycznych  umiejętności

projektowania strategii sprzedaży w oparciu o segmentacje klientów z użyciem koncepcji MARKETING MIX  w formule rozszerzonej *Możliwość  zaprojektowania efektywnej strategii  sprzedaży na podstawie wybranego produktu (usługi)  podczas zajęć

 Wybrane zagadnienia programowe:

· Definicja klienta docelowego i jej wpływ na efektywność

· Analiza potrzeb głównych grup klientów

· Pojęcie segmentacji  klientów ze względu na poszczególne składowe:

        a) Podział geograficzny b) Typ klienta c) inne

· Analizy portfelowe w formułowaniu strategii sprzedażowych

· Rodzaje dystrybucji

        A) Intensywna  B) Selektywna  C) Wyłączna D) Mieszana

· Rodzaje kanałów dystrybucji i ich projektowanie

· Analizowanie rentowności sprzedaży oraz zysków i strat w  poszczególnych kanałach dystrybucji.

· Wizja i misja działu sprzedaży

· Projektowanie budżetu działu sprzedaży

 

 

 

5. Systemy motywacyjno– płacowe w skutecznym zarządzaniu zespołami handlowymi

Korzyści dla uczestnika:

* Zdobycie wiedzy pozwalającej na zwiększenie motywacji zespołu handlowego w kierunku: zdobywania nowych  klientów oraz obsługi kluczowych odbiorców

*Optymalizacja kosztów wynagrodzeń w kierunku poprawy efektywności pracy * Poznanie metod i technik pozwalających na przełamanie oporu do zmian

Wybrane zagadnienia programowe:

· Obszary rutyny w zespołach handlowych

· Charakterystyka i rodzaje oporu do zmian w działach sprzedaży

· Egzekwowanie polityki  cenowej w kierunku podnoszenia średnich cen sprzedaży i zwiększenia zyskowności sprzedaży

· Budowa skutecznego systemu wynagrodzeń

· Pozapłacowe formy doceniania  wykonania zadań specjalnych

· Powiązanie zadań działu obsługi klienta z celami przedstawicieli zewnętrznych

· Projektowanie  motywujących zadań specjalnych i konkursów

 

 

 

Warunki Organizacyjne 

Total Time:

Poziom standardowy:  2 dni szkoleniowe

Poziom średniozaawansowany: 4 dni szkoleniowe

Poziom Zaawansowany :    8 dni szkoleniowych

 

Warunki cenowe:

Poziom standardowy

Cena szkolenia 3 000,00 zł  netto plus 23 % VAT    / 2 dni szkoleniowe/osoba

Poziom średniozaawansowany

Cena szkolenia 5 000,00 zł  netto plus 23 % VAT /

  4 dni szkoleniowe

Poziom Zaawansowany

Cena szkolenia 8 000,00 zł  netto plus 23 % VAT  /

8 dni szkoleniowych

  

Cena zawiera: poczęstunek kawowy, materiały szkoleniowe,  certyfikat.

 

Poznaj terminy szkoleń otwartych

 

 

 

Szkolenia sprzedażowe i menadżerskie
Szkoła Trenerów Sprzedaży
Szkolenia sprzedażowe na stanowisku pracy "trainings on the job" 
Zarządzanie zespołami sprzedaży

Wydawnictwo Sales Power School- profesjonalne książki o sprzedaży

 

 

 

 

SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE W JĘZYKU POLSKIM I ANGIELSKIM

 

 

 

Nasze szkolenia w innych krajach

 

 

 

Wydawca książek w języku polskim i angielskim

 

 

 

 


WIZJA

Mamy aspiracje by stać się najlepszą  firmą doradczo-szkoleniową specjalizującą się tylko i wyłącznie w szkoleniach  sprzedażowych.  Wykorzystując  nasze osobiste praktyczne doświadczenie wyniesione z wielu branż jesteśmy ekspertem w prowadzeniu profesjonalnych szkoleń. handlowych.

 

 

VISION

We have aspirations to be the best sales training company.

Using our sales personal practice  experience, which has been taken away from many trades, we are experts in professional trainings.

 

 

 

 MISJA

Pragniemy inspirować  przede wszystkim do zmian zachowań handlowych osób prywatnych, wszelkich instytucji oraz przedsiębiorstw. Ogólnie  rzecz mówiąc: wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób zetknęli  się w swoim życiu ze sprzedażą. Doradzamy w sposób praktyczny. Poprzez nasze efektywne programy i sesje szkoleniowe pomagamy naszym klientom zwiększyć ich zyski . Z jednej strony uczymy jak bronić się przed manipulacjami w sprzedaży, z drugiej jednak sami ich nie stosujemy. Istotna jest dla nas etyka w biznesie. Począwszy od drobnej sprzedaży detalicznej po negocjacje wielomilionowych kontraktów  w branżach technicznych dajemy praktyczne „know-how” dopasowane do  realiów. rynkowych. 

 

MISSION

 

We want to inspire You. Above all, to change individuals, every institution and companies trade’s behaviours. Generally speaking: everyone, who touched with sales, no matter what way. We advise in practice. Through our effective programs and trainings we help our customers to increase their incomes. On the one hand, we learn how to defend aganist sales manipulations. On the other hand, we ourselves do not use it.

 

Business ethics is very important to us. Starting in small retails sales and finishing in big millions contracts in technical sectors we give You practice „Know-How” suitable to Your reality.

Our coach and advisor team are people possessed practical experience in sales.