G-2LH5X6K299

Wybierz swój język

 

Szkoła Trenerów Sprzedaży

Moduł II Projektowanie szkoleń handlowych

2 dni szkoleniowe

 

 

 

Uczestnictwo w sesji II-giej pozwoli Ci na rozwój następujących umiejętności trenerskich:

  • Nauczysz się projektować profesjonalne szkolenia sprzedażowe
  • Poznasz skuteczne metody badania potrzeb w strukturach handlowych
  • Rozwiniesz umiejętność projektowania ćwiczeń techniką odgrywania ról

 

Zapraszamy do naszej Szkoły Trenerów Sprzedaży

wszystkich liderów pragnących kolejnych wyzwań. 

Sales Power Coach Academy® is one of authorized training projects

by Sales Power School®  

 

Program szkolenia

 

 

Zjazd II. 1 dzień szkoleniowy

Projektowanie szkoleń handlowych

Korzyści dla Państwa:

*Zdobycie umiejętności projektowania efektywnych sesji treningowych

*Poznanie najskuteczniejszych metod uczenia się osób dorosłych

*Opanowanie praktycznych umiejętności skutecznego badania potrzeb szkoleniowych w działach handlowych różnych sektorów gospodarki 

 

 

1. Rola trenera w procesie rozwoju umiejętności handlowych

2. Wiedza, Umiejętności i Postawy- LUKI KOMPETENCYJNE W SPRZEDAŻY

3. Metody kształcenia dorosłych w aspekcie pracy z  grupami  handlowymi

4. Badanie potrzeb w strukturach handlowych- rola i znaczenie w  efektywnym  szkoleniu sprzedażowym

5. Skuteczne metody analizowania i badania potrzeb w realizacji założonych celi szkoleniowych

6. Budowa efektywnego programu szkoleniowego 

 

 

 

Korzyści dla Państwa:

* Doskonalenie umiejętności projektowania programów szkoleniowych wraz z umiejscowieniem ich w konkretnych  ramach czasowych

* Rozwój metod i technik badawczych w skutecznym diagnozowaniu    potrzeb  szkoleniowych

*Nabycie praktycznych umiejętności w tworzeniu ćwiczeń praktycznych pozwalających na osiągnięcie założonych celów szkoleniowych

* Rozwój kompetencji  projektowania ćwiczeń metodą odgrywania ról

 

7. Rola i znaczenie ćwiczeń  praktycznych prowadzonych metodą odgrywania ról w procesie rozwoju umiejętności sprzedażowych

8. Projektowanie ćwiczeń w realizacji założeń  szkoleniowych

9. Metody odwzorowania realnych sytuacji handlowych w zespole sprzedaży

10. Metoda ankietowa w diagnozowaniu potrzeb

11. Pozostałe narzędzia badawcze w skutecznym procesie szkoleniowym

12. Mystery shopping w metodach  pomiaru luk  kompetencyjnych

 

Moduł II

więcej informacji:

Szkoła Trenerów Sprzedaży. Moduł III. Prowadzenie szkoleń handlowych, część I-sza

 

SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE W JĘZYKU POLSKIM I ANGIELSKIM

 

 

 

Nasze szkolenia w innych krajach

 

 

 

Wydawca książek w języku polskim i angielskim

 

 

 

 


WIZJA

Mamy aspiracje by stać się najlepszą  firmą doradczo-szkoleniową specjalizującą się tylko i wyłącznie w szkoleniach  sprzedażowych.  Wykorzystując  nasze osobiste praktyczne doświadczenie wyniesione z wielu branż jesteśmy ekspertem w prowadzeniu profesjonalnych szkoleń. handlowych.

 

 

VISION

We have aspirations to be the best sales training company.

Using our sales personal practice  experience, which has been taken away from many trades, we are experts in professional trainings.

 

 

 

 MISJA

Pragniemy inspirować  przede wszystkim do zmian zachowań handlowych osób prywatnych, wszelkich instytucji oraz przedsiębiorstw. Ogólnie  rzecz mówiąc: wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób zetknęli  się w swoim życiu ze sprzedażą. Doradzamy w sposób praktyczny. Poprzez nasze efektywne programy i sesje szkoleniowe pomagamy naszym klientom zwiększyć ich zyski . Z jednej strony uczymy jak bronić się przed manipulacjami w sprzedaży, z drugiej jednak sami ich nie stosujemy. Istotna jest dla nas etyka w biznesie. Począwszy od drobnej sprzedaży detalicznej po negocjacje wielomilionowych kontraktów  w branżach technicznych dajemy praktyczne „know-how” dopasowane do  realiów. rynkowych. 

 

MISSION

 

We want to inspire You. Above all, to change individuals, every institution and companies trade’s behaviours. Generally speaking: everyone, who touched with sales, no matter what way. We advise in practice. Through our effective programs and trainings we help our customers to increase their incomes. On the one hand, we learn how to defend aganist sales manipulations. On the other hand, we ourselves do not use it.

 

Business ethics is very important to us. Starting in small retails sales and finishing in big millions contracts in technical sectors we give You practice „Know-How” suitable to Your reality.

Our coach and advisor team are people possessed practical experience in sales.