Ebook
Ebook język polski
Google Books, Google Play
- Możliwość czytania za pośrednictwem przeglądarki Google,
- Funkcje przeglądania za pośrednicwtem aplikacji Google Play Books w urządzeniach z systemem Android oraz iPad/Iphone,
- Funkcje przeglądania w urządzeniach: web, tablet, telefon, ereader.
Cena brutto- 56,25 zł
Cena netto- 53,57 zł
Podatek VAT (5%)- 2,68 zł
Książka Krzysztofa Czupryńskiego „Sztuka sprzedaży w praktyce- praktyczny poradnik szkoleniowy” to pierwsza na polskim rynku publikacja, która przedstawia zagadnienia związane ze stosowaniem profesjonalnych technik i metod sprzedaży w taki praktyczny sposób. Nie jest to tylko próba opisania umiejętności handlowych ze strony typowo teoretycznej. Nie jest to również kopia amerykańskich książek z lat 80-tych.
To po prostu praktyczny przewodnik po sztuce sprzedaży w praktyce.
„Sztuka sprzedaży w praktyce” to pozycja, którą polecamy każdej osobie, która w jakikolwiek sposób zetknęła się w swoim życiu ze sprzedażą. Pragniemy, aby ten praktyczny poradnik umiejętności handlowych rozbudził pasję do aktywnej pracy w sprzedaży.
Wszystkie omawiane techniki i metody są poparte praktycznymi przykładami, co ułatwia zastosowanie wiedzy w naszych codziennych zmaganiach sprzedażowych.
„Sztuka sprzedaży w praktyce” pozwala zobrazować całą strukturę rozmowy handlowej poprzez omówienie każdego z jej elementu z osobna. Czytelnik wspólnie z autorem przechodzi przez kolejne etapy procesu sprzedaży:
- - Przygotowanie się do rozmów
- - Powitanie i otwarcie
- - Rozpoznanie potrzeb
- - Prezentacja z użyciem języka korzyści w odniesieniu do rozpoznanych potrzeb
- - Pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń
- - Zamykanie sprzedaży
Istotną zaletą niniejszej pozycji jest to, że treści dostarczane są czytelnikowi w taki sposób, aby angażować go w formułowanie własnych wniosków, zachęcać do konstruktywnego myślenia oraz własnej pracy twórczej. Wszystko poparte jest praktycznymi przykładami, które można z powodzeniem zastosować w swoich codziennych zmaganiach sprzedażowych. Autor dzieli się nie tylko porcją wiedzy, ale przede wszystkim praktykom sprzedażową. Efektem czytania jest zachęta do własnego wypróbowania poznanych technik.
Jest to odpowiedź Krzysztofa Czupryńskiego (O autorze )na liczne zapytania uczestników szkoleń, aby wydać praktyczny przewodnik po sztuce handlowej. Autor bowiem od kilku lat prowadzi własną firmę doradczo-szkoleniową Sales Power School ®oraz współpracuje z wieloma krajowymi i międzynarodowymi przedsiębiorcami w charakterze Trenera i Doradcy Zarządów ds. Rozwoju Sprzedaży. Krzysztof Czupryński posiada również wiele sukcesów w zdobyciu wielomilionowych kontraktów nacechowanych silną presją cenową. Dlatego stara się on dostarczyć fachowej wiedzy dotyczącej samej struktury rozmowy handlowej, zastosowania pytań otwartych oraz wszystkich pozostałych kompetencji handlowych kluczowych z punktu widzenia naszej efektywności sprzedażowej.
„Sztuka sprzedaży w praktyce” jest jakby odwzorowaniem profesjonalnego szkolenia sprzedażowego.
Wiele zawartych treści znalazło się w wyniku licznych obserwacji pochodzących z sali szkoleniowej oraz w efekcie szkoleń sprzedażowych prowadzonych na stanowisku pracy.
Ten praktyczny poradnik szkoleniowy adresowany jest dla każdej osoby, która zetknęła się w swoim życiu ze sprzedażą. Zarówno początkujący pracownik działu handlowego oraz doświadczony trener wewnętrzny, menadżer sprzedaży oraz handlowiec znajdzie w niej wiele treści pomocnych w samej sprzedaży oraz w projektowaniu profesjonalnych szkoleń sprzedażowych. Współczesny handlowiec bowiem bardzo szybko potrafi ocenić zarówno merytoryczne treści szkoleniowe i wydawnicze pod kątem doświadczenia samego autora.
Pracownicy działów sprzedaży, którzy w gronie pierwszych osób mieli możliwość zapoznać się z lekturą niniejszej książki podsumowali ją w następujący sposób:
„Autor naprawdę wie o czym pisze, nic dodać, nic ująć jest to sama praktyka sprzedażowa”.
Zapraszamy do lektury
Spis treści
Na wstępie
1. Skuteczność technik sprzedaży
2. Struktura rozmowy handlowej w praktyce
3. Profesjonalne metody i techniki przygotowywania się do rozmów handlowych
3.1 Powitanie i otwarcie sprzedaży, czyli jak skutecznie rozpocząć rozmowy handlowe
4. Wszystko co powinieneś wiedzieć o rozpoznawaniu potrzeb
4.1 Dlaczego w ogóle kupujemy?
4.2 Najskuteczniejsza technika sprzedażowa, czyli profesjonalne
rozpoznawanie potrzeb
4.3 Rola pytań zamkniętych i ich budowa za pośrednictwem zaimków
pytających
4.4 Konstrukcja pytań otwartych w przykładach praktycznych
4.5 Angażowanie i motywowanie klienta w udzielanie szerszych
odpowiedzi poprzez doprecyzowanie pytań
4.6 Stosowanie pytań otwartych z użyciem zaimków pytających
4.7 Pozostałe przykłady konstruowania pytań i ich wpływ na efektywność sprzedażową.
4.8 Pytania- sklejki i ich wpływ na efektywność diagnozowania potrzeb
4.9 Kolejność zadawania pytań a wpływ na sukces sprzedaży
4.10 Przykłady efektywnych pytań otwartych oraz etapy ich zadawania
4.11 Zasady zadawania pytań
5. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o stosowaniu języka korzyści
5.1 Czym jest język korzyści
5.2 Pojęcia cechy, zalety i korzyści na przykładach praktycznych
5.3 Komunikowanie się językiem korzyści za pomocą konkretnych fraz słownych
6. Pokonywanie obiekcji i zamykanie sprzedaży
6.1 Obiekcje i ich źródło pochodzenia
6.2 Techniki neutralizowania obiekcji
6.3 Parafraza w zastosowaniu praktycznym
6.4 Zamykanie sprzedaży
7. Pokonywanie obiekcji cenowych
7.1 Cena i jej funkcja w procesach kupna-sprzedaży
7.2 Jak radzić sobie z silną presją cenową w praktyce
7.3 Negocjacje cenowe, czyli co można negocjować w okolicach ceny
8. Zarządzanie czasem w sprzedaży
Zakończenie, a może początek zmian
Zapraszam do lektury
Krzysztof Czupryński