G-2LH5X6K299

Wybierz swój język



 

 

 

 

 

Szkolenia sprzedażowe w języku angielskim

prowadzone są w następujących obszarach:

 

- Sprzedaż bezpośrednia w języku angielskim SPT®

 

 

- Sprzedaż telefoniczna w języku angielskim SPPT ®

 

 

- Szkoła Trenerów Sprzedaży SPCA®

 

 

Organizujemy również szkolenia otwarte zagraniczne,

co daje Państwu możliwość udziału w szkoleniu 

z osobami dla których język angielski

jest językiem ojczystym

Open Trainings Calendar

 

 

 

Grupa docelowa:

  • Pracownicy  działów eksportów ze znajomością języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania,
  • Specjaliści ds. obsługi klientów zagranicznych,
  • Przedstawiciele handlowi ds. rynków zagranicznych,
  • Menadżerowie sprzedaży eksportowej,
  • Dyrektorowie sprzedaży obsługujący kluczowych klientów anglojęzycznych,
  • Pracownicy hotelarstwa i gastronomii,
  • Osoby pragnące podjąć pracę zagranicą w działach "Customer Service Center"
  • Trenerzy odpowiedzialni za rozwój pracowników.

  

Główne zalety szkolenia:

-  Poznanie  profesjonalnych technik sprzedaży w języku angielskim,

-  Rozwinięcie praktycznej znajomości języka angielskiego w kierunku prowadzenia profesjonalnie rozmów handlowych,

-  Dostosowanie programu nauczania do indywidualnych potrzeb uczestników,

-  Praktyczne ćwiczenia pozwalające na bezpośrednie stosowanie poznanych technik sprzedaży,

-  Rozwój dodatkowych  umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim, takich jak: intonacja głosu, tempo mówienia, akcent angielski,

-  Szkolenia są skoncentrowane zarówno na sprzedaży osobistej oraz telefonicznej,

 - Nauka przez konwersację, doświadczenie, własne refleksje  oraz praktyczne scenki sprzedażowe „Role playing exercices”,

-  Miła atmosfera zajęć,

-  Autorskie ćwiczenia i metody szkoleniowe dające praktyczne efekty.

 

Efektem uczestnictwa w szkoleniu będzie wypracowanie skryptu rozmowy (nie takiego, który się czyta z kartki), ale profesjonalnego scenariusza, który jest po prostu wysoce efektywny. Opracowane zostaną zatem między innymi: przykładowe otwarcia, pytania otwarte wstępne i zasadnicze, język korzyści na przykładzie konkretnego produktu oraz wiele innych skutecznych materiałów.

 

Najlepszą metodą jest szkolenie stacjonarne, a potem wdrożenie poznanych technik bezpośrednio w rozmowach z klientami poprzez szkolenie na stanowisku pracy „trainings on the job”. Mogą to być rozmowy telefoniczne, bądź osobiste. W przypadku rozmów telefonicznych sugeruję się  nagranie rozmów z Państwa klientami ( wychodzących i przychodzących) i bezpośrednie wdrożenie technik podczas szkolenia na stanowisku pracy.

 

Przykładowy program szkolenia/ Obszary na których koncentrujemy się podczas sesji szkoleniowych

 

Profesjonalne techniki sprzedaży w języku angielskim 

  Program szkolenia

 

 

Program szkolenia: 

Training Program Schedule:

 

1. Sales process characteristic  „Why do we buy ?”

Benefits for training participants :

* Acquiring  knowledge about emotional and rational people needs in the context of buying processes.

 

1. Charakterystyka procesu sprzedaży  „Dlaczego kupujemy”

 Korzyści z udziału  w sesji:

 * Poznanie emocjonalnych i  racjonalnych  potrzeb ludzkich w kontekście  procesów  zakupowych.

 

2. Sales conversation’s structure

 Benefits for training participants:

 *  Systematization of sales process elements knowledge,

 *  Development of  projecting  trainings, which are concerned on customer service standardization.

 

2. Struktura rozmów handlowych

 Korzyści z udziału  w sesji:

* Usystematyzowanie wiedzy dotyczącej elementów rozmowy handlowej

* Rozwinięcie umiejętności projektowania treningów dotyczących standaryzacji procesów obsługi 

 

3. Preparation for sales conversations and appointments. SPS Methodology ®

Benefits for training participants: 

*Increasing sales appointment effectiveness: quantity of meetings/ quantity of orders * Projecting trainings materials, which could be usefulness for sales managers in both   management and motivation techniques  * Gaining more quantities of orders through better prepared promotion and marketing materials *  Acquiring  techniques, that are influenced for visual stimuli*  Reducing time of sales appointments * The using  of S.M.A.R.T Rule in setting sales targets.

 3. Przygotowanie do rozmów i spotkań. Metodologia SPS®

 Korzyści z udziału  w sesji:

*Zwiększenie skuteczności wizyt: ilości odbytych spotkań/ ilości zamówień *Stworzenie materiałów  pomocnych menadżerom  w efektywnym kierowaniu i motywowaniu zespołów  sprzedaży* Zdobycie większej  ilości zamówień poprzez lepiej przygotowane  materiały promocyjne i marketingowe* Poznanie technik odziaływania na bodźce wzrokowe  konsumenta

*Skrócenie czasu rozmów handlowych przy jednoczesnej większej skuteczności* Umiejętnego stosowania  reguły S.M.A.R.T w wyznaczaniu celów sprzedażowych

 

4. Needs analysis techniques

 Benefits for training participants:

* Better understanding current and future customers* Acquiring more loyal customers* Eliminating excessive talking in sales conversation * Better effectiveness* Reducing appointment’s time”* Development of practical skills to project after training materials in such as forms like SALES POWER GUIDEBOOKS ®

4. Techniki rozpoznawania potrzeb

 Korzyści z udziału  w sesji:

*Lepsze zrozumienie potrzeb obecnych i przyszłych klientów *Zdobycie większej ilości lojalnych partnerów * Eliminacja nadmiernego gadulstwa w rozmowach handlowych *Większej skuteczności * Skrócenie czasu spotkań  * Rozwinięcie praktycznych umiejętności opracowywania materiałów poszkoleniowych w formie poradników handlowych zgodnie z metodologią SALES POWER GUIDEBOOKS ®

 

5. Asking questions techniques in sales conversations- practical workshops

* Development skills of asking open ended and closed questions– better effectiveness* Acquiring questions techniques that are concentrating on customer's needs* Possessing skills to motivate and engage customers for answering* Publishing after training materials in form of Sales Power Question Tips®, which facilitates processes of gaining customers* Development of  pausing questioning  techniques after asking open ended questions.

5. Zadawanie pytań w rozmowach handlowych-   warsztaty praktyczne

 Korzyści z udziału  w sesji:

*Rozwój umiejętności zadawania pytań otwartych i zamkniętych- większa efektywność* Poznanie technik zadawania pytań koncentrujących się na potrzebach* Zdobycie umiejętności motywowania i angażowania klientów w odpowiedzi na zadane pytania. Publikacja materiałów poszkoleniowych w formie Sales Power Question Tips®, które  ułatwiają proces zdobywania klienta i standaryzacji obsługi *Rozwój umiejętności stosowania pauzy po zadaniu pytań otwartych 

 

6. Closing and overcoming objections techniques

 Benefits for training participants:

 * Knowing methods how to recognize truly and false customer objections *Meeting techniques how to deal with refusal* Knowing SELL sequence in closing  *  The elimination of fears and worries for closing * The knowing of “ready to buy” signals * Development of projecting screenplays for direct and phone conversations.

 

6. Techniki zamykania sprzedaży oraz pokonywania  zastrzeżeń  klientów

  Korzyści z udziału  w sesji:

 *Poznanie metod rozpoznawania prawdziwych i fałszywych obiekcji i zastrzeżeń klienta* Poznanie technik radzenia sobie z odmową klienta* Poznanie technik próbnego zamknięcia sprzedaży –sekwencji SELL w sprzedaży* Eliminacji lęków i obaw przed zamykaniem sprzedaży* Poznanie typowych sygnałów  gotowości do zakupów * Rozwój umiejętności projektowania skryptów rozmów osobistych i   telefonicznych  

 

7. Active listening techniques in practice

  Benefits for training participants:

 *Acquiring knowledge about truly customers buying sources * Acquiring paraphrasing techniques skills– customer’s respect * Developing practical listening skills* Gaining verbal and nonverbal interesting skills

 *Improving “writing notes skills” during sales appointments *    

 

7. Techniki aktywnego słuchania w ujęciu praktycznym

 Korzyści z udziału  w sesji:

 *Poznanie prawdziwych źródeł motywacji zakupowych klientów * Zdobycie   praktycznych umiejętności parafrazowania- zdobycie szacunku u rozmówcy*     Rozwój praktycznych umiejętności aktywnego  słuchania * Zdobycie umiejętności okazania werbalnego i niewerbalnego  zainteresowania tematem rozmowy* Doskonalenie umiejętności notowania podczas spotkań handlowych *

 

8.  Benefits language in sales

 Benefits for training participants:

* Gaining practical skills to speaking benefits language in selling different products and services * Possessing methods to activate our callers * Products faith increasing  * Developing skills how to handle with customer’s comparing offer A to offer B ( more cheaper)*   Improving  benefits language skills in example of concrete products and services *  Getting possibilities to use trainings materials for train new employers* Developing  benefits language skills according to “Technical Sales Proof Model Methodology  by SPS”

8.  Język korzyści w sprzedaży

Korzyści z udziału  w sesji:

 *Zdobycie praktycznych umiejętności mówienia językiem korzyści w sprzedaży różnorodnych produktów i usług *Poznanie metod aktywizacji naszych rozmówców *Wzrostu wiary w produkty i oferowane usługi* Rozwój umiejętności radzenia sobie z  porównywaniem  klientów oferty A do oferty B ( znacznie tańszej)  *  Rozwinięcie umiejętności mówienia językiem korzyści  na przykładach określonych produktów i usług  *    Możliwości wykorzystania powstałych   materiałów  w szkoleniach nowych pracowników *Rozwinięcie umiejętności prowadzenia skutecznych sesji i warsztatów szkoleniowych w oparciu o metodologię „Technical Sales Proof Model®-  Metodologia SPS”         

9. Price objections overcoming techniques    

Benefits for training participants:

*Increasing average prices and margins* Knowing methods, that are allowing us to make deals in higher prices from competitors* Sales team successful  motivating for closing deals with more expensive product solutions* Faith increasing in own skills* Understanding techniques  “giving customers concessions in exchange of something”  * Understanding such as  buyer’s manipulation as: “ I need a price” “ I search a price” , etc

 

9. Techniki pokonywania zastrzeżeń i obiekcji cenowych

 Korzyści z udziału  w sesji:

*Zwiększenie średnich cen sprzedaży i uzyskiwanej marży* Poznanie metod na  realizowanie sprzedaży w cenach wyższych niż konkurencja*  Skuteczne motywowanie zespołu handlowego  do umiejętnej sprzedaży droższych  rozwiązań produktowych*   Zwiększenie  wiary we własne umiejętności* Poznania technik godzenia się na ustępstwa w zamian* Zrozumienia manipulacji kupieckich typu: „Potrzebuję ceny” „Szukam ceny” ,itp.

 

10. Sales workshops

Benefits for You:

 * Possibilities to use gained knowledge in realistic examples in order to better understanding training's content.

 * Practical exercising all techniques* Solidifying  training program's content through experience, observation and  case’s analysis. 

 

Our training participants will be able to play individual role as a both seller and buyers and observer

 

10. Warsztat sprzedażowy

Korzyści dla Państwa:

 * Możliwość zastosowania zdobytej wiedzy na rzeczywistych przykładach w celu lepszego zrozumienia treści programowej *  Ćwiczenie praktyczne wszystkich poznanych technik* Utrwalenie treści szkoleniowych poprzez doświadczenie,   obserwację i analizę przypadków.

 

Uczestnicy naszych zajęć będą mieli możliwość wcielenia się w  indywidualne rolę: zarówno strony sprzedającej, kupującej oraz obserwatorów… 

 

Poznaj nasze szkolenia z technik sprzedaży prowadzone bezpośrednio

w Języku Angielskim

w innych krajach:

 

 

 

Practical sales traning-Sales Power Techniques®

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Professional sales calling techniques. Sales Power Phone Techniques

Sales Trainers School

 

 

 

 

 

Wszystkim pracownikom działów sprzedaży komunikujących się za pomocą języka angielskiego

polecamy książkę Krzysztofa Czupryńskiego:

"The art of selling in practice-practical training guidebook"

Więcej informacji:

 

 

Sales book

 

 Książka techniki sprzedaży

 

 

 

 

 

Opinie poszkoleniowe:

Training opinions:

 

 

Ruzck Zuck Sp. z o.o.

Przemysław Dorczak

Sales Representative

 

„I am most impressed by training.

If one considers himself as a good salesman or trader I would invite him for

training, which can open eyes and learn how to be humble.

I have already seen that many years of sales experience without professional  approach can not make anyone to be a good sales man”.

Thanks Christopher for encouraging me to work for my own

For all salesmen, traders, managers and bosses

I strongly recommend it ”

 

 

 

SCHIPPER TECHNIEK

Netherland

Agnieszka Schipper

The Management Board

  

“I would recommend this training for other companies.

„Why ? ”

 Theory is exercising in practice, immediately”

Positive attitude to training’s attenders causes that everyone want to try new techniques”

 

 

 

Read more our training opinions:

http://www.salespowerschool.pl/index.php/en/opinie-2