G-2LH5X6K299

Wybierz swój język

 

 

Metody Szkoleniowe Sales Power School®

Szkolenia sprzedażowe i menadżerskie

 

 

Nasza praktyka w prowadzeniu szkoleń handlowych i menadżerskich

koncentruje się przede wszystkim na zastosowaniu skutecznych metod praktycznych.               

Bazując na  naszych obserwacjach z sali szkoleniowej możemy wnioskować, że ludzie zapamiętują: 

20 % tego co słyszeli, 

30 % tego co zobaczyli,

50 % tego co jednocześnie usłyszeli i zobaczyli

70 % tego co sami powiedzieli, 

90 % tego co sami zrobili !!!

 

 

Celem wdrożenia skutecznego  procesu szkoleniowego 

niezmiernie istotne jest samo projektowanie szkolenia poprzez efektywne badanie potrzeb.

W Sales Power School® zwykliśmy stosować przykładowe wybrane metody badawcze:

- anonimowe ankiety SPS®

- wizytacje punktów sprzedaży

- konsultacje z menadżerami sprzedaży

- controling marketingu i sprzedaży

Nasze szkolenia skoncentrowane są na różnych celach mierzalnych i niemierzalnych.

 

 

Trainings on the job,

szkolenia  sprzedażowe na stanowisku pracy pozwalają między innymi: 

- Wdrożyć zdobytą wiedzę szkoleniową w trakcie rzeczywistych rozmów handlowych 

-  Przećwiczyć umiejętność zadawania pytań otwartych  w trakcie wizyt handlowych

-  Zweryfikować rzeczywiste  potrzeby  szkoleniowe na stanowisku pracy

 - Dostosować treści programowe kolejnych sesji szkoleniowych

do potrzeb zaobserwowanych podczas wspólnych treningów

 

 

Kompetencje ćwiczone podczas  pierwszych sesji 

szkoleń sprzedażowych na stanowisku pracy:

Przygotowanie się do rozmów handlowych zgodnie z wspólnie opracowanym skryptem

*Umówienie się na spotkanie poprzez efektywną rozmowę telefoniczną

* Rozpoznanie potrzeb-praktyczne przećwiczenie umiejętności zadawania

pytań  otwartych podczas rzeczywistych rozmów 

*Mówienie językiem korzyści w sprzedaży 

*Sprawdzenie umiejętności  redagowania notatek w trakcie spotkań

*Kontrola procesu zarządzenia  zdobytą informacją

* Ustalenie celu S.M.A.R.T

* Zmotywowanie do intensywnej pracy z klientami

 

 

Badamy również:

Wizerunek osobisty, który na dalszym etapie można również dopasować do wizerunku firmy

…Standaryzacja wizyty

Jakość posiadanych materiałów i sposób ich prezentowania:

katalogi, broszury, cenniki, prezentacje multimedialne.

Reakcje sprzedawcy na osłabianie cenowe przez klientów.

Postawa i język ciała. Rzeczywiste reakcje na tzw. trudnego klienta

 

 

 

Metody ankietowe Sales Power School® w zwiększeniu efektywności

szkoleń sprzedażowych i menadżerskich 

to nie tylko wdrożenie profesjonalnych szkoleń, ale szereg innych działań doradczych i konsultingowych.

Ankiety telefoniczne SPS® to innowacyjna metoda doskonalenia procesów szkoleniowych

i wzrostu zadowolenia Państwa klientów.

Efektywne badanie opinii Państwa klientów pozwala między innymi na:

- Poznanie prawdziwych potrzeb wszystkich najważniejszych grup klientów docelowych

- Sprawdzenie możliwości akceptacji wyższych cen 

- Poznanie prawdziwych cen oferowanych przez Państwa najważniejszych konkurentów 

- Określenie możliwych obszarów usprawnienia  procesów  sprzedaży i obsługi klienta
 

 

Nagrania audio to jedna z naszych praktycznych i autoryzowanych
metod prowadzenia zajęć metodą odrywania ról w szkoleniach sprzedażowych i menadżerskich.

Nasz unikalna metoda prowadzenia sesji szkoleniowych pozwala między innymi na

•Całkowicie bezstresową naukę
•„Otwarcie się” tych uczestników szkolenia, którzy mają obawy przed nagrywaniem ćwiczeń kamerą video
• Wzrost zaangażowania całej grupy szkoleniowej
• Stosunkowo łatwą analizę i korektę własnych błędów 
 
 

 

POZNAJ PRAWDZIWE OPINIE POSZKOLENIOWE

 

 

SCHIPPER TECHNIEK Holandia 

 Agnieszka Schipper

Zarząd Spółki

Menadżer ds.  Inwestycji Zagranicznych 

 

 

„Szkolenie poleciłabym innym firmom.

 Dlaczego: teoria jest od razu ćwiczona w praktyce.

Pozytywne nastawienie do uczestników szkolenia powoduje, że

każdy chce próbować nowych technik ”

 

 

Markus Sajewicz Spółka z o.o.

Michał Sajewicz

Członek Zarządu

 

Szkolenie prowadzone w przyjaznej atmosferze, 

bardzo rzeczowe, 

świetne przykłady "caseów" i scenek 

sprzedażowo-zakupowych.

 

Które zagadnienia były dla Ciebie najbardziej wartościowe?

Opracowanie skryptu rozmowy telefonicznej.

Techniki sprzedaży wysokiej ceny.

 

Więcej refencji szkoleniowych

Opinie poszkoleniowe

 

 

SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE W JĘZYKU POLSKIM I ANGIELSKIM

 

 

 

Nasze szkolenia w innych krajach

 

 

 

Wydawca książek w języku polskim i angielskim

 

 

 

 


WIZJA

Mamy aspiracje by stać się najlepszą  firmą doradczo-szkoleniową specjalizującą się tylko i wyłącznie w szkoleniach  sprzedażowych.  Wykorzystując  nasze osobiste praktyczne doświadczenie wyniesione z wielu branż jesteśmy ekspertem w prowadzeniu profesjonalnych szkoleń. handlowych.

 

 

VISION

We have aspirations to be the best sales training company.

Using our sales personal practice  experience, which has been taken away from many trades, we are experts in professional trainings.

 

 

 

 MISJA

Pragniemy inspirować  przede wszystkim do zmian zachowań handlowych osób prywatnych, wszelkich instytucji oraz przedsiębiorstw. Ogólnie  rzecz mówiąc: wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób zetknęli  się w swoim życiu ze sprzedażą. Doradzamy w sposób praktyczny. Poprzez nasze efektywne programy i sesje szkoleniowe pomagamy naszym klientom zwiększyć ich zyski . Z jednej strony uczymy jak bronić się przed manipulacjami w sprzedaży, z drugiej jednak sami ich nie stosujemy. Istotna jest dla nas etyka w biznesie. Począwszy od drobnej sprzedaży detalicznej po negocjacje wielomilionowych kontraktów  w branżach technicznych dajemy praktyczne „know-how” dopasowane do  realiów. rynkowych. 

 

MISSION

 

We want to inspire You. Above all, to change individuals, every institution and companies trade’s behaviours. Generally speaking: everyone, who touched with sales, no matter what way. We advise in practice. Through our effective programs and trainings we help our customers to increase their incomes. On the one hand, we learn how to defend aganist sales manipulations. On the other hand, we ourselves do not use it.

 

Business ethics is very important to us. Starting in small retails sales and finishing in big millions contracts in technical sectors we give You practice „Know-How” suitable to Your reality.

Our coach and advisor team are people possessed practical experience in sales.