Akademia Sprzedaży - Cykl Szkoleń Zamkniętych
Akademia Sprzedaży to cykl szkoleń zamkniętych indywidualnie dopasowany do zdiagnozowanych potrzeb w dziale sprzedaży Twojej firmy.
Poniżej przedstawiamy przykładowy harmonogram sesji szkoleniowych, których celem jest zwiększenie przychodów i zyskowności ze sprzedaży:
L.P. |
Szkolenie
|
Wymagania czasowe |
1 |
Profesjonalne techniki w sprzedaży bezpośredniej
|
2 dni minimum |
2 |
Profesjonalne techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym
|
2 dni minimum |
3 |
Szkolenia sprzedażowe na stanowisku pracy Trainings on the job |
1 dzień/ 1 osoba |
4 |
Negocjacje cenowe w sprzedaży
|
2 dni |
5 |
Wystąpienia publiczne- jak prowadzić szkolenia produktowe
|
2 dni |
6 |
Zarządzanie zespołami sprzedaży
|
2 dni |
7 |
Projektowanie skutecznej strategii sprzedaży
|
2 dni |
8 |
Zarządzanie relacjami w obsłudze klienta
|
2 dni |
9 |
Zarządzanie czasem w sprzedaży
|
2 dni |
10 |
Techniki sprzedaży w obsłudze klienta
|
2 dni |
11. |
Restrukturyzacja działu sprzedaży i marketingu Wybrane moduły szkoleniowe:
I. Badanie potrzeb w strukturach handlowych II. Budowanie zewnętrznych struktur sprzedaży III. Standardy pracy w organizacji działu handlowego IV. Organizacja działu obsługi klienta V. Nowoczesny dział marketingu VI. Zarządzanie działem sprzedaży
|
12 dni |
12. |
Controling marketingu i sprzedaży
|
2 dni |
Więcej informacji:
Restrukturyzacja działu sprzedaży i marketingu
Restrukturyzacja działu sprzedaży i marketingu